sâmbătă, 11 august 2012

Cum sa slabesti .

Publicat de Anonim la 01:05
Esti adolescenta ? Te-ai ingrasat ? daca da fi antena parabolica 
Pun pariu ca te-ai ingrasat din cauza faptului ca petreci prea mult timp la pc, sau este vacanta si nu ai ce face si mananci toata ziua de plictiseala bla bla bla /wahaha ,pe scurt ce am facut si eu /shock dar ghici ce ? am slabit 5 kg in 2 saptamani fara sa tin o dieta , mai pe scurt am mancat ce am vrut ,si totusi cum am reusit sa slabesc ? /blush Simpluuu  daca vrei sa slabesti sanatos fara sa-ti pice paru si sa ti se rupa unghiile de la diete urmeaza urmatoarele sfaturi :
1.Bea 2 litri de apa pe zi  

2.Pentru a slabii mananca maxim 1500 de calorii pe zi ,adica poti manca orice numai ca adunate caloriile sa fie sub 1500 , poate te sperie gandu cu numaratul caloriilor stiu,asa eram si eu nici nu stiam cum se face ,dar ghici ce ? s-a inventat netu /hmm asa ca daca vroiam sa mananc ceva de ex : mar ,te duci la google frumos  dai search si iti apare cate calorii are un mar ,sau daca mananci o inghetata te uiti pe ambalaj si scrie pe ea cate calorii are.

3.Tot legat de calorii ,sunt anumite alimente care te ajuta sa slabesti,aceste alimente se numesc alimente cu , calorii negative ,cum ar fii: rosiile,pepenele etc etc le gasesti pe net .E ca si cum ai manca pentru a slabii

4.Fa miscare ,nu stiu poate nu iti place sa faci sport cum nu imi place nici mie ,asa ca danseaza,plimbate,pe jos cu bicicleta,mergi pana la magazin si in timp ti se va marii dorinte de miscare

5.Ai incredere in tine si nu renunta ,adu-ti aminte : Nu conteaza cat de incet mergi atata timp cat nu te opresti !

Eu iti urez succes , toate sfaturile acestea se aplica tuturor deoarece nu este o dieta nu trebuie sa te infometezi pentru a slabii ,daca ti-am fost de ajutor ,lasa-ma sa stiu . /bye

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Simplicity is Beauty Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review